РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000439141<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Соколова І. В. 
Професійна ідентифікація майбутнього вчителя / І. В. Соколова // Неперерв. проф. освіта: теорія і практика. - 2012. - № 3/4. - С. 40-46. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Теоретично обгрунтовано умови професійної ідентифікації майбутнього вчителя в контексті формування його професійної компетентності у ВНЗ. Виділено деякі положення теорії ідентифікації. Розкрито основу сучасного розуміння „ідентифікації” та структуру поняття „професійна ідентифікація”. Визначено ознаки професійної ідентифікації людини. Розглянуто професійну ідентифікацію майбутнього вчителя як системне утворення, що закономірно формується у процесі соціалізації індивіда та неперервної освіти, один з етапів якої відбувається у професійному середовищі ВНЗ. Доведено, що соціальна та професійна стратифікація, професійний статус, сформована професійна компетентність є результатом професійної ідентифікації майбутнього вчителя у ВНЗ, а професійна ідентичність є продуктом безперервного особистісного та професійного розвитку. Констатовано, що професійна ідентифікація студентів - майбутніх учителів у процесі їх підготовки у ВНЗ відбувається за умови врахування акмеологічного, аксіологічного, синергетичного, суб’єктно-діяльнісного та компетентнісного підходів.

Теоретически обоснованы условия профессиональной идентификации будущего учителя в контексте формирования его профессиональной компетентности в ВУЗ. Выделены некоторые положения теории идентификации. Раскрыта основа современного понимания „идентификации” и структура понятия „профессиональная идентификация”. Определены признаки профессиональной идентификации человека. Рассмотрена профессиональная идентификация будущего учителя как системное образование, закономерно формирующееся в процессе социализации индивида и непрерывного образования, один из этапов которой происходит в профессиональной среде ВУЗ. Доказано, что социальная и профессиональная стратификация, профессиональный статус, сформированная профессиональная компетентность является результатом профессиональной идентификации учителя в ВУЗ, а профессиональная идентичность является продуктом непрерывного личностного и профессионального развития. Констатировано, что профессиональная идентификация студентов - будущих учителей в процессе их подготовки в ВУЗ происходит при условии учета акмеологического, аксиологического, синергетического, субъектно-деятельностного и компетентностного подходов.

Professional identification of future teachers at the university is a personalized process of his professional identity formation. The article outlines the professional human identification features. It has been grounded that social and occupational stratification, occupational status, formed professional competence is the result of the future teacher’s professional identification in high school. Teacher’s professional identity is a product of his personal and professional development throughout life.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23380 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського