РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000439142<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Задорожна-Княгницька Л. В. 
Формування мотивації студентів до неперервної професійної освіти засобами навчального курсу „Університетська освіта” / Л. В. Задорожна-Княгницька // Неперерв. проф. освіта: теорія і практика. - 2012. - № 3/4. - С. 47-52. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розкрито можливості університетської освіти щодо забезпечення стимулювальне-мотиваційного компоненту діяльності майбутніх фахівців у процесі неперервної професійної освіти. Наголошено, що найбільш сприятливим для формування мотивації періодом університетського навчання є перший рік, коли в колишніх абітурієнтах закладаються засади організації та здійснення майбутньої пізнавальної діяльності щодо оволодіння професійними знаннями, вміннями та навичками. Розглянуто сутність та значення навчального предмету „Університетська освіта” у процесі формування в студентів - майбутніх фахівців мотивації до неперервної професійної освіти. Зосереджено увагу на Програмі навчальної дисципліни, підпорядкованій модульному принципу, зокрема на її Модулі ІІ „Сучасний університет в системі світового освітнього простору”, де виокремлено роль і значення університету в системі неперервної професійної освіти. Обгрунтовано важливість самостійного засвоєння цінного для особистості досвіду людства, тобто самоосвіти, розвитку вмінь та навичок самостійної діяльності студентів. Зазначено, що у межах вивчення зазначеної дисципліни, ця робота студентів передбачає складання глосарію за певною темою курсу, написання есе, анотування та цитування літератури, виконання індивідуального навчально-дослідного завдання. Подано тематику останнього. Визначено педагогічні умови, за яких можливе успішне формування мотивації студентів до неперервної професійної освіти.

Раскрыты возможности университетского образования по обеспечению стимулирующе-мотивационного компонента деятельности будущих специалистов в процессе непрерывного профессионального образования. Отмечено, что наиболее благоприятным для формирования мотивации периодом университетского обучения является первый год, когда в бывших абитуриентах закладываются принципы организации и осуществления будущей познавательной деятельности по овладению профессиональными знаниями, умениями и навыками. Рассмотрена сущность и значение учебного предмета „Университетское образование” в процессе формирования у студентов - будущих специалистов мотивации к непрерывному профессиональному образованию. Сосредоточено внимание на программе учебной дисциплины, подчиненной модульному принципу, в частности на ее Модуле II „Современный университет в системе мирового образовательного пространства”, где выделена роль и значение университета в системе непрерывного профессионального образования. Обоснована важность самостоятельного усвоения ценного для личности опыта человечества, т.е. самообразования, развития умений и навыков самостоятельной работы студентов. Указано, что в рамках изучения указанной дисциплины, эта работа студентов предусматривает составление глоссария по определенной теме курса, написание эссе, аннотирование и цитирование литературы, выполнение индивидуальной учебно-исследовательской задачи. Подано тематику последнего. Определены педагогические условия, при которых возможно успешное формирование мотивации студентов к непрерывному профессиональному образованию.

The article considers the essence and significance of the school subject „University education” in the process of the formation of the students-future specialists motives to continuing education. Disclosed pedagogical conditions of the development of abilities and skills of independent cognitive activity of students in the study of the marked discipline.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.223.4

Шифр НБУВ: Ж23380 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського