РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000439143<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Мачинська Н. І. 
До проблеми формування інформаційної компетентності викладача вищого навчального закладу / Н. І. Мачинська // Неперерв. проф. освіта: теорія і практика. - 2012. - № 3/4. - С. 53-56. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Розглянуто проблему вдосконалення професійної підготовки працівників соціальної сфери. Розкрито питання особливостей підготовки соціальних педагогів у педагогічних коледжах на сучасному етапі, враховуючи проблему інформаційного суспільства. Зосереджено увагу на описі процесу формування діагностичних умінь педагога, соціального педагога в науковій літературі. Виокремлено основні компоненти досвіду діагностичної діяльності, складові структури діагностичних умінь та рівні їх сформованості. Запропоновано й охарактеризовано такі складові змісту навчання діагностичної діяльності: діагностичні знання та вміння. До першої належать знання про природу діагностичної діяльності, знання теорії педагогічної, психологічної діагностики, знання технології діагностичної діяльності. До другої - когнітивні та технологічні вміння.

Рассмотрена проблема совершенствования профессиональной подготовки работников социальной сферы. Раскрыты вопросы особенностей подготовки социальных педагогов в педагогических колледжах на современном этапе, учитывая проблему информационного общества. Сосредоточено внимание на описании процесса формирования диагностических умений педагога, социального педагога в научной литературе. Выделены основные компоненты опыта диагностической деятельности, составляющие структуры диагностических умений и уровни их сформированности. Предложены и охарактеризованы такие составляющие содержания обучения диагностической деятельности: диагностические знания и умения. К первой относятся знания о природе диагностической деятельности, знание теории педагогической, психологической диагностики, знание технологии диагностической деятельности. Ко второй - когнитивные и технологические умения.

The article is devoted the question of features of preparation of social teachers in pedagogical colleges on the modern stage, taking into account the problem of informative society. Considerable attention of description of process of forming of diagnostic abilities of teacher, social teacher, is given in scientific literature. Description of basic components of diagnostic activity of teacher, levels of their formed, is given.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.421

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23380 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського