РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000439146<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Вайнола Р. Х. 
Можливості рекламно-інформаційних технологій в професійній підготовці майбутніх фахівців соціальної сфери / Р. Х. Вайнола // Неперерв. проф. освіта: теорія і практика. - 2012. - № 3/4. - С. 67-71. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розглянуто засоби масової інформації (ЗМІ) як особливий чинник впливу на спосіб життя людини. Зазначено, що по-перше, ЗМІ істотно сприяють засвоєнню людьми різного віку широкого спектру соціальних норм і формуванню у них ціннісних орієнтацій у сфері політики, економіки, здоров’я, права тощо; по-друге, ЗМІ, фактично, є своєрідною системою неформальної освіти та просвіти різних категорій населення. Зосереджено увагу на ролі та місцю рекламно-інформаційних технологій в соціально-педагогічній діяльності та в процесі професійної підготовки майбутнього соціального педагога. Визначено переваги та можливості ЗМІ, що необхідно враховувати та використовувати в соціально-педагогічній роботі. Подано стратегію і тактику взаємодії соціального педагога з ЗМІ. Виокремлено питання використання соціальної реклами як найефективнішого соціально-педагогічного фактору, що здійснює позитивний соціалізуючий вплив у процесі розвитку та становлення особистості. Окреслено педагогічний ефект соціальної реклами. Констатовано, що в практиці соціально-педагогічної діяльності та в професійній підготовці майбутнього соціального педагога рекламно-інформаційні технології відіграють подвійну роль, виступаючи в якості дієвого дидактичного засобу та чинника виховного впливу на свідомість студентської молоді.

Рассмотрены средства массовой информации (СМИ) как особый фактор влияния на образ жизни человека. Указано, что, во-первых, СМИ существенно способствуют усвоению людьми разного возраста широкого спектра социальных норм и формированию у них ценностных ориентаций в сфере политики, экономики, здоровья, права и т.д., во-вторых, СМИ, фактически, является своеобразной системой неформального образования и просвещения различных категорий населения. Сосредоточено внимание на роли и месте рекламно-информационных технологий в социально-педагогической деятельности и в процессе профессиональной подготовки будущего социального педагога. Определены преимущества и возможности СМИ, что необходимо учитывать и использовать в социально-педагогической работе. Подано стратегию и тактику взаимодействия социального педагога со СМИ. Выделены вопросы использования социальной рекламы как эффективного социально-педагогического фактора, оказывающего положительное социализирующее влияние на процесс развития и становления личности. Определен педагогический эффект социальной рекламы. Констатировано, что в практике социально-педагогической деятельности и в профессиональной подготовке будущего социального педагога рекламно-информационные технологии играют двойную роль, выступая в качестве действенного дидактического средства и фактора воспитательного воздействия на сознание студенческой молодежи.

The article outlines the role and place of advertising and information technology in social and educational activities and in the process of training future social workers, defined strategy and tactics of social interaction between teacher with the media.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч312 р30

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23380 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського