Штефан Л. В. Концептуальні підходи до формування інноваційної культури майбутніх інженерів-педагогів / Л. В. Штефан // Проблеми інж.-пед. освіти. - 2011. - № 32/33. - С. 18-27. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.Проведено аналіз підходів до формування інноваційної культури майбутніх інженерів-педагогів. Як концептуальний визначено гармонізацію інженерно-педагогічної діяльності через представлення інноваційної культури як фрактального конструкта. Проведен анализ подходов к формированию инновационной культуры будущих инженеров-педагогов. В качестве концептуального определена гармонизация инженерно-педагогической деятельности через представление инновационной культуры как фрактального конструкта. The analysis of the approaches to forming innovational culture of future teacher-engineers has been made. Conceptual is defined as a harmonization of engineering pedagogical activities through understanding the innovational culture as a fractal construct.45 harmonization, teacher-engineer, innovational culture, conception, supervisor, teacher, forming, fractal. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.21 + Ж.р(4УКР)3-3
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж71542 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|