Чуприна Г. П. Комбінований багатокроковий метод навчання програмних засобів захисту інформації з подвійним дидактичним узагальненням / Г. П. Чуприна // Проблеми інж.-пед. освіти. - 2011. - № 32/33. - С. 248-255. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.Наведено теоретичне обгрунтування і описано розробку комбінованого багатокрокового методу навчання з подвійним дидактичним узагальненням, який грунтується на комбінуванні репродуктивних і продуктивних методів навчання для досягнення необхідних рівнів засвоєння інформації та покрокової реалізації подвійного дидактичного узагальнення. Представлены теоретическое обоснование и разработка комбинированного многошагового метода обучения с двойным дидактическим обобщением, который основан на комбинировании репродуктивных и продуктивных методов обучения для достижения необходимого уровня усвоения информации и пошаговой реализации двойного дидактического обобщения. The paper presents a theoretical foundation and development of a combined multi-step teaching method with a double didactic generalization, which is based on a combination of reproductive and productive teaching methods to achieve the required level of learning information and step by step implementation of the doufle didactic generalizations. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч237 р
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж71542 Пошук видання у каталогах НБУВ
Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|