Резніченко О. М. Концепції виховання як основа організації позааудиторної виховної роботи / О. М. Резніченко // Проблеми інж.-пед. освіти. - 2013. - № 38/39. - С. 403-407. - Бібліогр.: 15 назв. - укp.Розглянуто концепції, підходи, парадигми виховання. Означені концепції та підходи лягли в основу організації позааудиторної виховної роботи у ВНЗ, зокрема технічних. Зазначено, що визнання педагогічної доцільності використання того чи іншого підходу може бути перевірено найвищим критерієм – практикою. Рассмотрены концепции, подходы, парадигмы воспитания. Отмеченные концепции и подходы легли в основу организации внеаудиторной воспитательной работы в ВУЗ, в частности технических. Отмечено, что признание педагогической целесообразности использования того или другого подхода может быть проверено наивысшим критерием – практикой. The article considered conceptions, approaches, paradigms of education. The author distinguished conceptions and approaches that became basis in organization of a outlecture room educate work in higher educational establishments, in particular technical. Confession of pedagogical expedience of the use of that or other approach can be tested the greatest criterion – practice. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.38
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж71542 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|