Пасічник М. В. Шляхи розробки тестових завдань для контролю читання майбутніх інженерів-педагогів / М. В. Пасічник // Проблеми інж.-пед. освіти. - 2013. - № 40/41. - С. 223-227. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.Наголошено на доцільності навчання професійно-орієнтованого читання студентів немовних ВНЗ. Проаналізовано потенціал вправ для навчання різних видів читання для розробки тестових завдань із метою контролю навичок і вмінь читання. Подчеркнута целесообразность обучения профессионально-ориентированному чтению студентов неязыковых ВУЗ. Проанализирован потенциал упражнений для обучения разным видам чтения для разработки тестовых заданий с целью контроля умений и навыков чтения. The practicability of teaching professional-oriented reading to students of non-language higher educational establishments. The paper considers the potential of exercises for teaching different types of reading for the development of reading skills assessment test tasks. Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.14-913.33
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж71542 Пошук видання у каталогах НБУВ
Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|