Мокіна С. М. Вплив бренду роботодавця на зниження соціальних ризиків під час реструктуризації / С. М. Мокіна // Наук. пр. Нац. ун-ту харч. технологій. - 2013. - № 48. - С. 157-164. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.Зазначено, що сучасні умови нестабільності та невизначеності спонукають компанії шукати нові методи досягнення стабільності, ефективності та конкурентних переваг. Одним із таких методів є реструктуризація. Компанію та її діяльність розглянуто як систему. Тому реструктуризаційні зміни будь-якої складової системи викликають зміни інших складових, в тому числі і зміну системи управління персоналом. Соціальні ризики реструктуризації стосуються таких аспектів діяльності підприємства як зміни кадрової служби, кадрової політики, організаційної структури управління, кадрового потенціалу, системи навчання та розвитку персоналу. Запропоновано застосовувати такий інструмент, як бренд роботодавця, для зниження соціальних ризиків реструктуризації. Дану пропозицію підтверджено авторською розробленою таблицею - вплив бренду роботодавця на зниження соціальних ризиків залежно від виду реструктуризаційної діяльності. Відповідно до цього розроблено ключові напрямки управління брендом компанії як роботодавця в період реструктуризації. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-640
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж69879 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|