Павлюк Т. Д. Особливості ціноутворення туристичних послуг в ринкових умовах / Т. Д. Павлюк // Економіка. Менеджмент. Підприємництво : зб. наук. пр.. - 2013. - 25 (I). - С. 131-139. - Бібліогр.: 20 назв. - укp.Основою формування цін на туристичні послуги повинна слугувати цілісна система ціноутворення, яка охоплює можливі послуги, туристичні продукти, які запропоновано споживачам, а також визначає методи розрахунку рекламних цін, впровадження комплексу комерційних знижок, передбачає інші прийоми стратегічного і тактичного їх регулювання. Мета роботи - розглянути особливості процесу ціноутворення в туризмі, проаналізувати механізм ціноутворення, визначити чинники впливу на даний процес, а також здійснити аналіз сучасних методів ціноутворення за ринкових умов. Використано методи логічного і порівняльного аналізу, метод групування. Розглянуто особливості процесу ціноутворення туристичних послуг за ринкових умов. Здійснено аналіз механізму ціноутворення, чинників та основних методів ціноутворення в туризмі. Висновок: розглянутий процес ціноутворення дозволяє об'єктивно здійснювати вибір підходів до формування цін на традиційні, а головне, на нетрадиційні туристичні послуги, а відтак, формувати ефективний механізм ціноутворення на підприємстві. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)441.358.1-861
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж70482 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|