Калюжний В. В. Обгрунтування потреби суспільства у нових інноваційних продуктах / В. В. Калюжний // Економіка. Менеджмент. Підприємництво : зб. наук. пр.. - 2013. - 25 (II). - С. 42-48. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.Для надбання конкурентних переваг виробники постійно вдосконалюють або розробляють нову інноваційну продукцію. Але вона у більшості випадків не може знайти свого покупця. Чому так трапляється - прийнятної відповіді немає. Мета роботи - науково обгрунтоване доведення твердження, що потреби людства у нових продуктах - це постійна, обов'язкова та історично зумовлена компонента розвитку суспільства. Використано методи логічного і критичного аналізу. На підставі історичної інформації про темпи розвитку людства встановлено, що його розвиток зумовлений науково-технічним прогресом, який завдяки незадоволенню потреб та виникненню проблем породжує безліч нових продуктів. Речі з часом не змінюються, а потреби безперервно зростають, що і є підставою до розроблення нових інноваційних продуктів. Висновок: потреба у нових продуктах та у нових знаннях витікає із самої природи суспільства в міру його еволюційного розвитку. Тому попит у людства на нові продукти завжди існував, існує та буде існувати, визначаючи темпи розвитку та рівень добробуту сучасного життя. Індекс рубрикатора НБУВ: У010.271.19
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж70482 Пошук видання у каталогах НБУВ
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|