РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000441339<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Неделевич В. Ю. 
До проблеми розуміння учнями художніх текстів / В. Ю. Неделевич // Наука і освіта. - 2011. - № 9. - С. 184-187. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Розглянуто чинники, які впливають на розуміння молодшими школярами художніх текстів. Надано теоретичний аналіз проблем сприймання та розуміння. Зосереджено увагу на визначенні понять "сприймати", "усвідомлювати", "осягати" та "розуміти". Доведено, що означені поняття не існують відокремлено, а взаємопов'язані між собою та іноді і взаємозамінні. Описано експериментальне дослідження залежності розуміння поезії учнями молодшої школи від рівня розвитку їхньої креативності. Виявлено, що саме в третьому класі у значної частини учнів покращується розуміння художнього тексту, проте, ще недостатньо, оскільки лише половина школярів розуміє метафоричність запропонованого твору. Встановлено залежність ступеня розуміння молодшими школярами вірша про зиму від рівня розвитку їх креативності, проте недостатня кількість досліджених не дала змогу стверджувати про цілковиту достовірність результатів дослідження.

Рассмотрены факторы, влияющие на понимание младшими школьниками художественных текстов. Представлен теоретический анализ проблем восприятия и понимания. Сосредоточено внимание на определении понятий "воспринимать", "осознавать", "постигать" и "понимать". Доказано, что указанные понятия не существуют обособленно, а взаимосвязаны между собой, а иногда и взаимозаменяемы. Описано экспериментальное исследование зависимости понимания поэзии учениками младшей школы от уровня развития их креативности. Выявлено, что именно в третьем классе у значительной части учащихся улучшается понимание художественного текста, однако, еще недостаточно, поскольку только половина школьников понимает метафоричность предложенного произведения. Установлена зависимость степени понимания младшими школьниками стихотворения о зиме от уровня развития их креативности, однако, недостаточное количество исследованных не позволило утверждать о полной достоверности результатов исследования.

The article performs theoretical analysis of the problems of perception and comprehension. It describes experimental investigation of dependence between primary schoolchildren's comprehending poetry and the level of development of their creativity.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш5(4УКР) р20-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського