РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000441378<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Жарая А. И. 
Формирование личности специалиста по физическому воспитанию средствами самопрограммирования / А. И. Жарая // Наука і освіта. - 2012. - № 4. - С. 67-69. - Библиогр.: 8 назв. - укp. - рус.

Обоснована необходимость самовоспитания личности и применения самопрограммирования как элемента самовоспитания. Проанализированы особенности процесса самовоспитания молодого поколения. Дано определение понятий "индивидуальность", "специалист" и "профессиональная компетентность". Рассмотрен процесс самореализации и самоактуализации человека в социуме и собственной деятельности. Определены требования к педагогическому мастерству и способу мышления будущего педагога физической культуры, необходимые для полготовки квалифицированных спортсменов. Исследован процесс перехода от воспитания к самовоспитанию личности и совершенствования психики индивида. Выявлены информационная основа, особенности, этапы, методы, механизмы и риски процесса самопрограммирования личности. Схематически представлена структура самопрограммирования личности. Указаны перспективные направления дальнейших исследований в области воспитания путём самопрограммирования.

Обгрунтовано необхідність самовиховання особистості та застосування самопрограмування як елемента самовиховання. Проаналізовано особливості процесу самовиховання молодого покоління. Дано визначення понять "індивідуальність", "фахівець" і "професійна компетентність". Розглянуто процес самореалізації та самоактуалізації людини в соціумі і у власній діяльності. Визначено вимоги до педагогічної майстерності і способу мислення майбутнього педагога фізичної культури, необхідні для підготовки кваліфікованих спортсменів. Досліджено процеси переходу від виховання до самовиховання особистості і вдосконалення психіки індивіда. Виявлено інформаційну основу, особливості, етапи, методи, механізми та ризики процесу самопрограмування особистості. Схематично подано структуру самопрограмування особистості. Вказано перспективні напрями подальших досліджень в галузі виховання шляхом самопрограмування.

Substantiated is the necessity of self-identity and self-programming as an element of self-education. Analyzed are the features of the process of self-education of young generation. Defined are the concepts of personality, specialist and professional competence. Considered is the process of self-realization and self-actualization of human society and its activities. Defined are the requirements for the future teacher’s of physical training pedagogical skills and way of thinking necessary for proper training of skilled athletes. Investigated is the process of transition from education for self-improvement of the individual and the individual psyche. Detected are the information basis, features, stages, methods, mechanisms and risks of the process of self-programming of the individual. Schematically is shown the structure of self-programming process of the individual. The directions for further research in the field of education through self-programming are indicated.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч511.05

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського