РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000441382<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Ігнатенко С. О. 
Оптимізація процесу фізичного виховання дітей дошкільного віку в умовах дошкільного закладу / С. О. Ігнатенко // Наука і освіта. - 2012. - № 4. - С. 80-82. - Бібліогр.: 3 назв. - укp. - рус.

Досліджено вплив родини на формування і розвиток фізичної підготовки дітей 4-х - 6-ти років. Розглянуто значення навичок базової рухової активності для освоєння більш складних рухів та дій. Наголошено на значенні рухової активності для нормального розвитку організму дитини. Розроблено два варіанти методики взаємодії дошкільної установи (дитсадка) і родини з питань підвищення рівня фізичної підготовки дітей дошкільного віку. Визначено умови забезпечення процесу фізичного виховання дитини, яких слід дотримуватися родині. Вивчено основні причини відсутності фізичного виховання в родині та роль дошкільної установи у налагодженні фізичного виховання в родині. Проведено експериментальне дослідження застосування обох методик фізичного виховання дітей віком 4-х - 6-ти років та проаналізовано дані експерименту. На прикладах висвітлено вплив занять з фізичної культури на підвищення динамізму рухової активності, розвиток моторики дитини та формування навичок координації рухів у дитини. У роботі досліджено вплив сім'ї на фізичний розвиток і фізичну підготовки дітей 5-ти - 6-ти років. Розроблено та впроваджено методику занять з акробатики для формування координаційних здібностей за умов дитсадка дітей дошкільного віку.

Исследовано влияние семьи на формирование и развитие физической подготовки детей 4-х -6-ти лет. Отмечено значение навыков базовой двигательной активности для освоения более сложных движений и действий. Отмечено значение двигательной активности для нормального развития организма ребенка. Разработаны два варианта методики взаимодействия дошкольного учреждения (детского сада) и семьи по вопросам повышения уровня физической подготовки у детей дошкольного возраста. Определены условия обеспечения процесса физического воспитания ребенка, которые следует соблюдать семье. Изучены основные причины отсутствия физического воспитания в семье и роль дошкольного учреждения в налаживании физического воспитания в семье. Проведено экспериментальное исследование применения обеих методик физического воспитания детей 4-х - 6-ти лет и проанализированы данные эксперимента. На примерах рассмотрены влияние занятий физкультурой на повышение динамизма двигательной активности, развитие моторики ребенка и формирование навыков координации движений у ребенка.

The influence of the family on the formation and development of the physical fitness of children 4-6 years old is investigated. The significance of the basic skills of physical activity for the development of more complex movements and actions is signed. Attention is paid to the significance of physical activity for the normal development of the child. Developed are two variants of interaction techniques preschool (kindergarten) and families on enhancing level of physical fitness in children of preschool age. Determined are the conditions to ensure the process of physical education of the child, which should be observed family. Conducted are the main reasons for the lack of physical education in the family and the role of pre-school institutions in the establishment of physical education in the family. An experimental study of the use of both methods of physical education of children of 4-6 years and analyzed the experimental data was provide. By examples is demonstrated the influence of physical exercise to increase the dynamism of physical activity, the child's motor development and skills of coordination in children.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.354

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського