РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000441383<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Калиниченко І. О. 
Використання проби Руф'є для оцінки функціональних резервних можливостей організму дітей 6 - 17 років / І. О. Калиниченко // Наука і освіта. - 2012. - № 4. - С. 82-86. - Бібліогр.: 5 назв. - укp. - рус.

Обгрунтовано проблему визначення функціональних можливостей організму дітей шкільного віку для з’ясування обсягу фізичного навантаження на уроках фізичного виховання за умов задекларованості середньостатистичних показників рівня розвитку організму дітей певної вікової категорії. Вивчено взаємозв’язок кількості занять фізичного виховання на процеси адаптації організму до нових умов. Встановлено взаємозв’язок між індексом функціональних змін та функціонально-резервними можливостями організму та відсутність значимого зв’язку фізичної підготовки з показниками функціонального стану та рівнем здоров’я школярів. Досліджено, що реакція систем організму на фізичне навантаження залежить від особливостей функціонування його систем, що дозволяє використовувати пробу Руф’є як опосередкований критерій фізичної працездатності. Результати експериментального дослідження адаптаційних процесів організму школярів в залежності від кількості уроків фізичної культури на тиждень подано у діаграмі.

Обоснована проблема определения функциональных возможностей организма у детей школьного возраста для объяснения объема физической нагрузки на уроках физического воспитания в условиях задекларированности среднестатистических показателей уровня развития организма детей определенной возрастной категории. Изучена взаимосвязь количества занятий физического воспитания и процессов адаптации организма к новым условиям. Установлена взаимосвязь между индексом функциональных изменений и функционально-резервными возможностями организма и отсутствие значимой связи физической подготовки с показателями функционального состояния и уровнем здоровья школьников. Доказано, что реакция систем организма на физическую нагрузку зависит от особенностей функционирования его систем, что позволяет использовать пробу Руфье как опосредованный критерий физической работоспособности. Результаты экспериментального исследования адаптационных процессов организма школьников в зависимости от количества уроков физической культуры в неделю представлены в диаграмме.

Substantiated is the problem of determining the functional capacity of the organism of school-age children to justify the amount of physical activity on physical education classes in established average mortality level of development in children of a certain age category. Investigated is the interrelation of physical education classes and processes of adaptation to the new conditions. Established are the relationship between the index of the functional changes and functional reserve capacity of the organism, and the lack of significant association of physical fitness with indicators of functional status and the level of students’ health. It is proved that the reaction of the body systems to exercise depends on the operation of its system, which allows the use of sample Rufye as indirect test of physical performance. The results of experimental studies of adaptation processes of the body, depending on the school of physical education per week is presented in the chart.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч510.41

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського