РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000441385<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Коргун Л. Н. 
Соціальна адаптація розумово відсталих дітей дошкільного віку в умовах ігрової діяльності / Л. Н. Коргун, Н. А. Витичак // Наука і освіта. - 2012. - № 4. - С. 88-91. - Бібліогр.: 5 назв. - укp. - рус.

Обгрунтовано необхідність залучення розумово відсталих дітей до процесів соціальної адаптації в дошкільному віці. Висвітлено проблему залучення розумово відсталих дітей до гри як одного з видів соціальної адаптації. Встановлено особливості відбору друзів та розвиток комунікативних навичок у спілкуванні із дорослими та однолітками. Визначено критерії добору сюжетно-рольових ігор та етапи підготовки дітей до їх проведення. Досліджено соціометричні показники розумово відсталих дітей до та після ігор. Виявлено зменшення кількості негативних поведінкових проявів, а саме агресивності, тривожності та конфліктності. Використано метод упорядкованого спостереження Г. А. Урунтаєвої для виконання дослідження.

Обоснована необходимость привлечения умственно отсталых детей к процессам социальной адаптации в дошкольном возрасте. Освещена проблема привлечения умственно отсталых детей к игре как одному из видов социальной адаптации. Установлены особенности отбора друзей и развитие коммуникативных навыков в общении со взрослыми и со сверстниками. Определены критерии отбора сюжетно-ролевых игр и этапы подготовки детей к их проведению. Исследованы социометрические показатели умственно отсталых детей до и после игр. Выявлено уменьшение количества негативных поведенческих проявлений, а именно агрессивности, тревожности и конфликтности. Использован метод упорядоченного наблюдения А. Урунтаевой для выполнения исследования.

Grounded is the necessity of involving the mentally retarded children in the processes of social adaptation of the preschoolers. Elucidated is the problem of engaging mentally retarded children to the game as one of the types of social adaptation. Established are the features of friends’ selection and of the development of communication skills in communicating with adults and peers. Determined are the criteria of selection of plot and role-playing games, and steps to prepare children for their conduct. Investigated are the sociometric indicators of mentally retarded children before and after the games. Revealed is the reduction of negative behavioral manifestations, namely, aggression, anxiety and conflict. Used is the A. Uruntayeva’s method of observation ordered to carry out the study.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч435.91 + Ч435.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського