РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000441389<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Кривоногова О. В. 
Труднощі протікання адаптації до умов дитячої дошкільної установи в дитини зі СДУГ / О. В. Кривоногова // Наука і освіта. - 2012. - № 4. - С. 102-104. - Бібліогр.: 4 назв. - укp. - рус.

Визначено поняття синдрому дефіциту уваги з гіперактивністю (СДУГ) та наведено його основні ознаки. Досліджено перебіг адаптації до умов дитячого дошкільного закладу у дітей зі СДУГ та у дітей без неврологічних порушень. Результати порівняння показників адаптації наведено у діаграмі. Висвітлено психофізіологічні прояви дезадаптації дітей до умов ДДНЗ та їх тривалість. Доведено необхідність систематичної психологічної корекції неврологічного синдрому СДУГ та процесу адаптації до умов дошкільного закладу. Наголошено на необхідності залучення до процесів психологічної корекції СДУГ фахівців та батьків дитини. Результати спостереження за поведінкою та емоційним станом дітей в ДДНЗ наведено в таблиці.

Определено понятие синдрома дефицита внимания с гиперактивностью (СДВГ) и приведены его основные признаки. Исследовано протекание адаптации к условиям детского дошкольного учреждения у детей с СДВГ и у детей без неврологических нарушений. Результаты сравнения показателей адаптации приведены в диаграмме. Освещены психофизиологические проявления дезадаптации детей к условиям ДДУУ и их продолжительность. Доказана необходимость систематической психологической коррекции неврологического синдрома СДВГ и процесса адаптации к условиям дошкольного учреждения. Отмечена необходимость привлечения к процессам психологической коррекции СДВГ специалистов и родителей ребенка. Результаты наблюдения за поведением и эмоциональным состоянием детей в ДДУУ приведены в таблице.

Defined are the concept of attention deficit hyperactivity disorder (ADHD) and its main features. Investigated is the occurrence of adaptation to nursery school for children with ADHD and children without neurological disorders. The results of comparisons of adaptation are shown in the diagram. Elucidated are the physiological manifestations of maladjustment to the conditions of nursery school of children and its duration. Proved is the necessity of systematic psychological treatment of neurological syndrome, ADHD, and the process of adaptation to preschool. Marked is the necessity of bringing treatment professionals and parents of ADHD children to the processes of psychological. The results of observations on the behavior and emotional state of children in DDUU are shown in the table.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч314.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського