Тупіленко С. В. Проблема використання особистісно орієнтованого підходу у фізичному вихованні дітей другого-третього року життя / С. В. Тупіленко // Наука і освіта. - 2012. - № 4. - С. 183-186. - Бібліогр.: 11 назв. - укp. - рус.Обгрунтовано застосування особистісно-орієнтованого підходу у навчально-виховній практиці дошкільного навчального закладу. Розкрито поняття особистісно орієнтовного підходу як синтезованої дефініції та особистісно орієнтованих педагогічних технологій. Проаналізовано основні підходи до застосування особистісно орієнтованого підходу у фізичному вихованні дітей віком 2-3 роки. Висвітлено ціль та завдання особистісно орієнтовної педагогіки. Виявлено професійні та особистісні якості педагога, які необхідні для роботи з дітьми раннього віку на засадах особистісно орієнтованого підходу. Запропоновано перспективу подальшого дослідження застосування особистісно орієнтованого підходу у роботі з дітьми раннього віку. Порівняльну характеристику особистісно орієнтованої та традиційної технологій фізичного виховання подано у таблиці. Обосновано применение личностно-ориентированного подхода в учебно-воспитательной практике дошкольного учебного заведения. Раскрыто понятие личностно ориентированного подхода как синтезированной дефиниции и личностно ориентированных педагогических технологий. Проанализированы основные подходы к применению личностно ориентированного подхода в воспитании детей 2 - 3-х лет. Освещены цель и задачи личностно ориентированной педагогики. Выявлены профессиональные и личностные качества педагога, которые необходимы для работы с детьми раннего возраста на основе личностно ориентированного подхода. Предложена перспектива дальнейшего исследования применения личностно ориентированного подхода в работе с детьми раннего возраста. Сравнительная характеристика личностно ориентированной и традиционной технологий физического воспитания представлены в таблице. Grounded is the application of personal-oriented approach to teaching and educational practices of pre-school educational institution. Filed is the concept of personal-oriented approach as a synthetic definition and personality-oriented educational technology. Analyzed are the basic approaches to the use of personality-oriented approach in the education of children 2-3 years old. Highlighted is the purpose and objectives of the personality-oriented pedagogy. Identified are professional and personal qualities of the teacher needed to work with young children on the basis of personality-oriented approach. Offered is the prospect of further study the use of personal-oriented approach to working with young children. Comparative characteristics of the personality-oriented and traditional techniques of physical education are shown in the table. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч511.521
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ
![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|