РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000441413<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Тупіленко С. В. 
Проблема використання особистісно орієнтованого підходу у фізичному вихованні дітей другого-третього року життя / С. В. Тупіленко // Наука і освіта. - 2012. - № 4. - С. 183-186. - Бібліогр.: 11 назв. - укp. - рус.

Обгрунтовано застосування особистісно-орієнтованого підходу у навчально-виховній практиці дошкільного навчального закладу. Розкрито поняття особистісно орієнтовного підходу як синтезованої дефініції та особистісно орієнтованих педагогічних технологій. Проаналізовано основні підходи до застосування особистісно орієнтованого підходу у фізичному вихованні дітей віком 2-3 роки. Висвітлено ціль та завдання особистісно орієнтовної педагогіки. Виявлено професійні та особистісні якості педагога, які необхідні для роботи з дітьми раннього віку на засадах особистісно орієнтованого підходу. Запропоновано перспективу подальшого дослідження застосування особистісно орієнтованого підходу у роботі з дітьми раннього віку. Порівняльну характеристику особистісно орієнтованої та традиційної технологій фізичного виховання подано у таблиці.

Обосновано применение личностно-ориентированного подхода в учебно-воспитательной практике дошкольного учебного заведения. Раскрыто понятие личностно ориентированного подхода как синтезированной дефиниции и личностно ориентированных педагогических технологий. Проанализированы основные подходы к применению личностно ориентированного подхода в воспитании детей 2 - 3-х лет. Освещены цель и задачи личностно ориентированной педагогики. Выявлены профессиональные и личностные качества педагога, которые необходимы для работы с детьми раннего возраста на основе личностно ориентированного подхода. Предложена перспектива дальнейшего исследования применения личностно ориентированного подхода в работе с детьми раннего возраста. Сравнительная характеристика личностно ориентированной и традиционной технологий физического воспитания представлены в таблице.

Grounded is the application of personal-oriented approach to teaching and educational practices of pre-school educational institution. Filed is the concept of personal-oriented approach as a synthetic definition and personality-oriented educational technology. Analyzed are the basic approaches to the use of personality-oriented approach in the education of children 2-3 years old. Highlighted is the purpose and objectives of the personality-oriented pedagogy. Identified are professional and personal qualities of the teacher needed to work with young children on the basis of personality-oriented approach. Offered is the prospect of further study the use of personal-oriented approach to working with young children. Comparative characteristics of the personality-oriented and traditional techniques of physical education are shown in the table.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч511.521

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського