РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000441453<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Луценко О. Л. 
Питання про зв'язок процесу переносу знань та особливостей когнітивних складових особистості / О. Л. Луценко, К. О. Лисак // Наука і освіта. - 2012. - № 6. - С. 134-137. - Бібліогр.: 10 назв. - укp. - рус.

Відзначено недостатню розвиненість навичок успішного переносу теоретичних знань у конкретну практичну діяльність. Уточнено поняття когнітивної сфери знань, процедурних і декларативних знань, когнітивного стилю. Охарактеризовано механізми переносу знань як канал включення декларативних знань в діяльність – передачу за аналогією, механізм компіляції, механізм аналізу обмежень. Детально описано механізм компіляції як такий, що може застосовуватися в широкому спектрі ситуацій. Акцентовано увагу на феномен індивідуального суб’єкта, за яким закономірності індивідуальної поведінки не тотожні закономірностям поведінки взагалі. Розглянуто когнітивні стилі переносу знань як особливі способи взаємодії пізнавальної та особистісної складових. Виявлено особливості спрямування переносу знань в традиційній системі освіти. Досліджено взаємозв’язок когнітивних стилів з процесом переносу знань та успішністю навчання.

Отмечена недостаточная развитость навыков успешного переноса теоретических знаний в конкретную практическую деятельность. Уточнены понятия когнитивной сферы знаний, процедурных и декларативных знаний, когнитивного стиля. Охарактеризованы механизмы переноса знаний как канал включения декларативных знаний в деятельность - передачу по аналогии, механизм компиляции, механизм анализа ограничений. Подробно описан механизм компиляции как такой, что может применяться в широком спектре ситуаций. Акцентируется внимание на феномене индивидуального субъекта, по которому закономерности индивидуального поведения не тождественны закономерностям поведения вообще. Рассмотрены когнитивные стили переноса знаний как особые способы взаимодействия познавательной и личностной составляющих. Выявлены особенности направления переноса знаний в традиционной системе образования. Исследована взаимосвязь когнитивных стилей с процессом переноса знаний и успешность обучения.

Noted are the undeveloped skills of successful transfer of theoretical knowledge in a specific practice. Clarified are the concepts of cognitive knowledge, procedural and declarative knowledge, and cognitive style. Characterized are the mechanisms of knowledge transfer as a channel incorporating declarative knowledge activities - transfer by analogy, the mechanism of compiling, analyzing the mechanism constraints. Detail descript is the compile a mechanism that can be used in a wide variety of situations. Attention is given to the phenomenon of individual subject in which individual behavior patterns are not identical patterns of behavior at all. Considered are the cognitive styles of knowledge transferring as special ways of interacting cognitive and personality components. Identified are the features directing the transfer of knowledge in the traditional education system. Investigated is the relationship of cognitive styles with the process of transfer of knowledge and learning progress.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю936.2-221

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського