РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000441465<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Ситнік С. В. 
Комунікативний компонент у структурі управлінської взаємодії / С. В. Ситнік // Наука і освіта. - 2012. - № 6. - С. 182-186. - Бібліогр.: 8 назв. - укp. - рус.

Висвітлено різноманітні тлумачення поняття «взаємодія» в психології та структуру явища взаємодії. Викладено фактори успішної взаємодії: уважність до працівників, що трансформується в «орієнтацію на працівників», та дотримання керівником норм і правил класичної організації планування та контролю, що трактується як «орієнтація на виробництво». Запропоновано узагальнену структуру управлінської взаємодії: комунікативний, когнітивний, афективний та конативний компоненти. Розкрито значення терміна «комунікація» та значення комунікативних якостей керівника. Виявлено особистісні властивості учасників взаємодії, які сприяють налагодженню ділових та міжособистісних стосунків у контексті управлінської діяльності. Досліджено факторну структуру комунікативного компонента управлінської взаємодії та кореляційні зв’язки між ефективністю взаємодії та психологічними властивостями комуніканта.

Освещены разнообразные толкования понятия «взаимодействие» в психологии и структура явления взаимодействия. Изложены факторы успешного взаимодействия: внимательность к работникам, которая трансформируется в «ориентацию на работника» и следование руководителя нормам и правилам классической организации планирования и контроля, которое трактуется как «ориентация на производство». Предложена обобщённая структура управленческого взаимодействия: когнитивный, коммуникативный, аффективный и конативный компоненты. Раскрыто значение термина «коммуникация» и значение коммуникативных качеств руководителя. Выявлены личностные свойства участников взаимодействия, которые благоприятствуют налаживанию деловых и межличностных отношений в контексте управленческой деятельности. Исследована факторная структура коммуникативного компонента управленческого взаимодействия и корреляционные связи между эффективностью взаимодействия и психологическими свойствами коммуниканта.

Covered are the variety of interpretations of the concept of "interaction" in psychology and structure interaction phenomena. Set out are the factors of successful interaction: careful attitude to the employees, which translates into "focus on worker" and following the rules and regulations of the head of the classical organization of planning and control, which is interpreted as a "focus on production." Proposed is the generalized structure of administrative interaction: cognitive, communicative, affective, and connotative components. Disclosed are the term "communication" and the value of communicative qualities of leadership. Indicated are the personal characteristics of participants of interactions that favor the establishment of business and interpersonal relations in the context of management. Investigated is the factor structure of the communicative component of administrative interaction and correlation between the efficiency of communication and psychological characteristics of a communicant.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю959.18 + Ю935.10

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського