РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000441467<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Скок А. Г. 
Формування толерантності в майбутніх фахівців соціально-педагогічної сфери / А. Г. Скок // Наука і освіта. - 2012. - № 6. - С. 190-193. - Бібліогр.: 6 назв. - укp. - рус.

Розкрито сенс процесу професійної підготовки фахівців соціально-педагогічної сфери. Висвітлено характеристики, особливості емоційної сфери та функціональні обов’язки особистості соціального працівника. Проаналізовано феномен толерантності як системне утворення особистості, установка, активне ставлення та особистісна характеристика. Зосереджено увагу на ранній діагностиці рівня сформованості інтегральних рис особистості майбутнього фахівця соціально-педагогічної сфери. Розглянуто вікові особливості формування інтегральних рис особистості та модель навчання толерантності. Запропоновано практичний блок з формування толерантності з опорою на діяльнісно-орієнтовану технологію. Виділено компоненти структури толерантності: емоційне прийняття, розуміння й співробітництво; та технології формування толерантності: емоційно-орієнтована, когнітивно-орієнтована і діяльнісно-орієнтована. Модель формування толерантності подано у таблиці.

Раскрыт смысл процесса профессиональной подготовки специалистов социально-педагогической сферы. Освещены характеристики, особенности эмоциональной сферы и функциональные обязанности личности социального работника. Проанализирован феномен толерантности как системное образование личности, установка, активное отношение и личностная характеристика. Сосредоточено внимание на ранней диагностике уровня сформированности интегральных черт личности будущего специалиста социально-педагогической сферы. Рассмотрены возрастные особенности формирования интегральных черт личности и модель обучению толерантности. Предложен практический блок формирования толерантности с опорой на деятельностно-ориентированную технологию. Выделены компоненты структуры толерантности: эмоциональное приятие, понимание и сотрудничество; и технологии формирования толерантности: эмоционально-ориентированная, когнитивно-ориентированная и деятельностно-ориентированная. Модель формирования толерантности представлена в таблице.

Explained is the sense of the process of professional training of social and educational spheres. Highlighted are the characteristics, features of the emotional sphere and the individual responsibilities of the social worker. Analyzed is the phenomenon of tolerance as a systemic formation of personality, the installation of an active attitude and personality characteristics. Attention is focused on the early diagnosis of the level of formation of integral features of the future specialist social and educational spheres. Considered is the formation of age-specific integrated model of personality traits and learning tolerance. Proposed is the practical block of formation of tolerance, drawing on the activity-oriented technology. Identified are the components of the structure of tolerance: emotional acceptance, understanding and cooperation, and tolerance formation technology: an emotionally-oriented, cognitive-oriented and action-oriented. The tolerance forming model is presented in the table.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю702.39 + Ю940.9

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського