Чебан О. М. Індивідуально-психологічні особливості суб'єкта творчої діяльності / О. М. Чебан // Наука і освіта. - 2012. - № 7. - С. 179-183. - Бібліогр.: 3 назв. - укp. - рус.Теоретично проаналізовано суб'єкт-суб'єктну взаємодію як психолого-педагогічну категорію, досліджено її вплив на формування готовності майбутнього вчителя та розкрито особливості такої взаємодії за умов навчально-виховного процесу. Розкрито роль внутрішньої творчої мотивації у формуванні творчого мислення майбутніх учителів іноземної мови. Розглянуто ряд підходів і концепцій розуміння означеної проблеми провідними науковцями. Теоретически проанализировано субъект-субъектное взаимодействие как психолого-педагогическая категория, исследовано его влияние на формирование готовности будущего учителя и раскрыты особенности такого взаимодействия в условиях учебно-воспитательного процесса. Раскрыта роль внутренней творческой мотивации в формировании творческого мышления будущих учителей иностранного языка. Рассмотрено ряд подходов и концепций понимания данной проблемы ведущими учеными. Theoretically analyzed the subject-subject interaction as a psychological and educational category, investigated the effect of subject-subject interaction in the formation of the readiness of the future teachers and cleared up the subject-subject interaction in the educational process. The role of the internal creative motivation in the formation of the creative thinking of the future foreign language teachers. Considered a number of approaches and concepts of understanding of the problem by leading scientists. Індекс рубрикатора НБУВ: Ю940.9
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|