РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000441546<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Ломонова М. Ф. 
Принцип інтерпретації у змісті навчального предмета / М. Ф. Ломонова // Наука і освіта. - 2012. - № 8. - С. 95-98. - Бібліогр.: 8 назв. - укp. - рус.

Здійснено епістемологічно-педагогічний аналіз проблеми змісту освіти в контексті нової інтерпретаційної парадигми. Розглянуто герменевтичний підхід до створення програми експериментального курсу з фізичного виховання. Виділено два типи когнітивних практик: перший – в межах природничих наук, другий – в гуманітарних і художніх формах мислення. Названо принципи-орієнтири педагогічної герменевтики: поєднання пізнання і самопізнання, сполучення логіко-наукового і художньо-естетичного підходів у процесі засвоєння педагогічних знань, дивінація ("вживання" у внутрішній світ і психологію іншого "Я"); поєднання творчої активності з розумною пасивністю, допомога творчому саморозкриттю людини, опора на діалог суб’єктів педагогічного процесу; єдність мови та мислення.

Дан эпистемолого-педагогический анализ проблемы содержания образования в контексте новой интерпретационной парадигмы. Рассмотрен герменевтический подход к созданию программы экспериментального курса по физическому воспитанию. Выделены два типа когнитивных практик: первый - в пределах естественных наук, второй - в гуманитарных и художественных формах мышления. Названы принципы-ориентиры педагогической герменевтики: сочетание познания и самопознания, общность логико-научного и художественно-эстетического подходов в процессе усвоения педагогических знаний, дивинация ("вхождение" во внутренний мир и психологию другого "Я"), сочетание творческой активности с разумной пассивностью, помощь творческому самораскрытию человека, опора на диалог субъектов педагогического процесса, единство языка и мышления.

The article characterizes hermeneutic aspects of constructing the contents of education and program of experimental course in physical education; substantiates didactical principles of selecting the contents and design of hermeneutically oriented program of the course in physical education.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.211.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського