Сирцова О. В. Формування професійно-творчого потенціалу майбутнього вчителя початкових класів через педагогічну практику в школі / О. В. Сирцова // Наука і освіта. - 2012. - № 8. - С. 152-154. - Бібліогр.: 6 назв. - укp. - рус.Досліджено результативність проходження педагогічної практики майбутніми вчителями у процесі формування творчого потенціалу майбутніх вчителів. Проаналізовано результати апробації розроблених на кафедрі педагогіки РВНЗ "Кримський гуманітарний університет" спільно с кафедрою гуманітарних наук філії РВНЗ КГУ завдань для виконання у період педагогічної практики для студентів, що навчаються за ОКР "Бакалавр" напряму підготовки "Початкова освіта", в основі яких - формування творчого підходу до роботи. Розглянуто особливості проходження педагогічної практики на різних етапах навчання в інституті. Окреслено низку особистісних та професіональних якостей сучасного вчителя: дидактична та методична майстерність, розуміння вікових особливостей учнів, сучасне науково-педагогічне мислення, творчий розвиток, готовність до постійної самоосвіти. Исследована результативность педагогической практики в процессе формирования творческого потенциала будущих учителей. Проанализированы результаты апробации разработанных на кафедре педагогики РВУЗ "Крымский гуманитарный университет" совместно с кафедрой гуманитарных наук филиала РВУЗ задач по выполнению в период педагогической практики студентами, обучающимися по ОКУ "Бакалавр" направление подготовки "Начальное образование", в основе которых - формирование творческого подхода к работе. Рассмотрены особенности прохождения педагогической практики на различных этапах обучения в институте. Определен ряд личностных и профессиональных качеств современного учителя: дидактическое и методическое мастерство, понимание возрастных особенностей учащихся, современное научно-педагогическое мышление, творческое развитие, готовность к постоянному самообразованию. Analyzed the passage of teaching practice in various stages of training at the institute. Outlined a number of personal and professional qualities of the modern teacher: didactic and methodological skills, understanding of age-students, advanced scientific and pedagogical thinking, creative development, readiness for constant self-education. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.266.69 + Ч489.518.3
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|