РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000441568<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Шовкопляс О. М. 
Деякі аспекти історичного розвитку компетентнісного підходу в освіті / О. М. Шовкопляс, Б. О. Шевель // Наука і освіта. - 2012. - № 8. - С. 160-163. - Бібліогр.: 19 назв. - укp. - рус.

Виділено та охарактеризовано етапи становлення та розвитку компетентнісного підходу в педагогічній теорії та практиці: особливістю першого є введення категорії "компетенція" та створення умов розмежування понять "компетенція" та "компетентність"; другий етап - введення поняття "соціальні компетенції/компетентності"; третій – теоретичний аналіз змісту категорій "компетентності" та "компетенції". Зазначено, що в процесі становлення компетентнісного підходу класифікація, визначення основних дефініцій та підходи до визначення їх змістової наповненості змінювались залежно від поставлених завдань. Констатовано динамічність змістової компоненти компетентнісного підходу та обумовленість змін його трактування соціальними чинниками.

Выделены и охарактеризованы этапы становления и развития компетентностного подхода в педагогической теории и практике: особенностью первого является введение категории "компетенция" и создание условий разграничения понятий "компетенция" и "компетентность", второй этап отмечен введением понятия "социальные компетенции / компетентности", третий характерен теоретическим анализом содержания категорий "компетентности" и "компетенции". Отмечено, что в процессе становления компетентностного подхода, классификация, определение основных дефиниций и подходы к их содержательной наполненности менялись в зависимости от поставленных задач. Констатирована динамичность содержательного компонента компетентностного подхода и обусловленность изменений его трактовки социальными факторами.

Dedicated and characterized the stages of formation and development of competence-based approach in teaching theory and practice. It is noted that in the process of becoming competent approach classification, identification of key definitions and approaches to determine their content of fullness varied depending on the task. Ascertained dynamic semantic components of the competency approach and conditionality change its interpretation of social factors.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.203

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського