РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000441584<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Клименко І. В. 
Антропоцентризм у семіотичному просторі реклами / І. В. Клименко // Наука і освіта. - 2012. - № 9. - С. 88-91. - Бібліогр.: 3 назв. - укp. - рус.

Проаналізовано антропоцентричні тенденції в семіотичному просторі реклами, зокрема іконічні знаки, знаки-символи, знаки-індекси. На основі антропоцентричних символів за рахунок кодування інформації з’ясовано можливості підвищення ефективності рекламної комунікації, використання якої засновано на двоплановому способі подачі інформації: образно-предметному та змістовому, які надають змогу інтерпретувати інформацію в заданому ключі і створити ілюзію її правдоподібності. Підкреслено, що міфологізація свідомості споживача є домінантою антропоцентризму в рекламі. Акцентовано увагу на тезі про взаємозв’язок асоціативних ланцюгів, необхідних для підтримки певного міфу та певних потреб, установок, ставлення до відповідного бренду, а також потенційної налаштованості діяти у відповідному напряму.

Проанализированы антропоцентрические тенденции в семиотическом пространстве рекламы, в частности иконические знаки, знаки-символы, знаки-индексы. На основе антропоцентрических символов за счет кодирования информации выяснены возможности повышения эффективности рекламной коммуникации, использование которой основано на двухплановом способе подачи информации: образно-предметном и содержательном, позволяющих интерпретировать информацию в заданном ключе и создавать иллюзию ее правдоподобия. Подчеркнуто, что мифологизация сознания потребителя является доминантой антропоцентризма в рекламе. Акцентируется внимание на тезисе о взаимосвязи ассоциативных цепей, необходимых для поддержания определенного мифа и соответствующих потребностей, установок, отношения к предлагаемому бренду, а также потенциальной настроенности действовать в соответствующем направлении.

The article analyzes the main anthropocentric principles typical of advertising communication; points out groups of symbols of anthropocentric character; specifies opportunities of using relevant iconic signs, signs-indices and symbols; substantiates ways of increasing effectiveness of advertising communications at the expence of coding information based on anthropocentric symbols.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю959.1

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського