Мельничук І. В. Використання арт-терапевтичних технік у підготовці студентів-психологів у контексті Болонського процесу / І. В. Мельничук, Р. П. Петрова // Наука і освіта. - 2012. - № 9. - С. 141-144. - Бібліогр.: 9 назв. - укp. - рус.Проаналізовано сучасні арт-терапевтичні техніки, зокрема символ драми, тілесно-орієнтована терапія, арт-терапія у підготовці студентів-психологів у контексті Болонського процесу. Розкрито вплив зазначених технік на розвиток їх творчих здібностей. Наведено класифікацію провідних напрямів арт-терапії: терапія візуально-пластичними художніми засобами, драмотерапія, танцювально-рухлива та музична терапія. Окреслено основні методичні прийоми кожної з них. Особливу увагу приділено казкотерапії, особливість якої – використання метафоричних ресурсів казки. Розглянуто етапи проведення казкотерапії: обговорення уже існуючих казок, самостійне їх написання, інсценування, арт-терапевтична робота за мотивами казки. Констатовано актуальність використання казкотерапевтичних технологій в рамках курсу "Основи психотерапії". Проанализированы современные арт-терапевтические техники, в частности символ драмы, телесно-ориентированная терапия, арт-терапия в подготовке студентов-психологов в контексте Болонского процесса. Раскрыто влияние указанных техник на развитие их творческих способностей. Приведена классификация ведущих направлений арт-терапии: терапия с помощью визуально пластических художественных средств, драмотерапия, танцевально-подвижная и музыкальная терапия. Определены основные методические приемы каждого из них. Особое внимание уделено сказкотерапии, особенность которой - использование метафорических ресурсов сказки. Рассмотрены этапы проведения сказкотерапии: обсуждение уже существующих сказок, самостоятельное их написание, инсценировки, арт-терапевтическая работа по мотивам сказки. Констатирована актуальность использования сказкотерапевтических технологий в рамках курса "Основы психотерапии". Analysis of contemporary art therapeutic techniques, including character drama, body-oriented therapy, art terapыya in training psychology students within the context of the Bologna process. Reveals the impact of these techniques to develop their creative abilities. Індекс рубрикатора НБУВ: Ю948.1-821
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|