Степанова С. М. Розвиток історичного мислення як один із найважливіших чинників формування національної свідомості учня / С. М. Степанова // Пед. вісн.. - 2012. - № 3. - С. 45-47. - укp.Розглянуто питання викладання історії в загальноосвітньому навчальному закладі з використанням нового навчально-методичного комплексу, зорієнтованого на пріоритети науки, гуманістичні та демократичні цінності, інноваційні педагогічні технології, їхнє поєднання з досягненнями народної педагогіки, яка була завжди властива українському народові. Виокремлено завдання, на які потрібно звернути увагу вчителеві під час навчання історії, а саме: формування національної свідомості учня, виховання гуманістичних поглядів, поширення демократизації в освіті. Наголошено на важливості високопрофесійної майстерності вчителя історії, яка охоплює вільне володіння історичним матеріалом, постійне вдосконалення своїх знань, напружену роботу над собою, а також оволодіння сучасними педагогічними технологіями, різноманітними методами навчання, які зможуть надавати вагомі результати у навчанні та вихованні учнів. Зосереджено увагу на особливостях викладання історії для учнів V - XI класів, організації вступних уроків під час вивчення курсу історії. Запропоновано модель вивчення історії рідного краю. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352.13
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж100396 Пошук видання у каталогах НБУВ
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|