РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000441683<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Волженцева І. 
Покурсова динаміка зміни індивідуально-особистісних і психофізіологічних показників студентів гуманітарних спеціальностей / І. Волженцева // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2012. - № 5. - С. 145-150. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Наведено результати вивчення покурсової динаміки змін індивідуально-особистісних та психофізіологічних показників студентів I - V курсів гуманітарних спеціальностей. Підкреслено, що особливої уваги потребують студенти другого курсу, навчальна діяльність яких супроводжується емоційною нестійкістю, роздратуванням, зниженням здатності контролювати емоції й імпульсні потяги, відчуттям безпорадності, втомлюваністю, що потребує пошуку засобів і способів психічної регуляції та саморегуляції, які забезпечать підвищення оптимізації психічних станів студентів.

Представлены результаты изучения покурсовой динамики изменений индивидуально-личностных и психофизиологических показателей студентов I - V курсов гуманитарных специальностей. Подчеркнуто, что в особом внимании нуждаются студенты второго курса, учебная деятельность которых сопровождается эмоциональной нестойкостью, раздражением, снижением способности контролировать эмоции и импульсивные влечения, чувством безысходности, утомляемостью, которая требует поиска средств и способов психологической регуляции и саморегуляции, которые обеспечат повышение оптимизации психических состояний студентов.

The results of the study of the dynamics of change individual personality and psychophysiological indicators of students 5.1 courses in the humanities. Emphasized that special attention should be given second-year students, educational activity is accompanied by emotional instability of, irritation, decreased ability to control emotions and impulsive desire, feelings of hopelessness, fatigue, which requires finding the means and methods of psychological regulation and self-regulation that will ensurethe improvement of mental conditions to optimize student.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю935.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського