Василенко О. А. Інноваційні підходи в організації проведення лабораторних занять з окремих курсів вищої математики / О. А. Василенко // Педагогіка вищ. та серед. шк. : зб. наук. пр.. - 2011. - Вип. 31. - С. 145-151. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.Висвітлено можливості використання елементів адаптивної системи навчання під час проведення лабораторних робіт з окремих курсів вищої математики у ВНЗ технічного профілю. Наголошено на індивідуальній формі організації лабораторних занять, яка потребує від викладача чіткого керівництва роботою студентів і постійного контролю її виконання. Викладено етапи проведення лабораторної роботи. Зроблено висновок, що у разі зменшення кількості аудиторних годин не лише не втрачається якість набутих знань і умінь, а й їх засвоєння перетворюється на активний творчий самостійний навчальний процес. Освещены возможности использования элементов адаптивной системы обучения при проведении лабораторных работ по отдельным курсам высшей математики в ВУЗ технического профиля. Отмечена индивидуальная форма организации лабораторных занятий, которая требует от преподавателя четкого руководства работой студентов и постоянного контроля ее выполнения. Изложены этапы проведения лабораторной работы. Сделан вывод, что при уменьшении количества аудиторных часов не только не утрачивается качество приобретенных знаний и умений, а их усвоение превращается в активный творческий самостоятельный процесс. Індекс рубрикатора НБУВ: В11 р21-363
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж70936 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|