Журба Л. В. Індивідуалізація педагогічної практики як засіб підвищення якості професійної підготовки майбутніх учителів історії / Л. В. Журба // Педагогіка вищ. та серед. шк. : зб. наук. пр.. - 2011. - Вип. 31. - С. 157-162. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.Розкрито проблему індивідуалізації педагогічної практики як основи взаємодії інтелектуального й емоційного аспектів навчального процесу та засобу підвищення якості професійної підготовки майбутніх учителів історії. З’ясовано, що ефективність процесу професійного становлення студентів-істориків під час педагогічної практики багато в чому залежить від систематичної й цілеспрямованої роботи з її індивідуалізації відповідно до моніторингу навчальних досягнень, психолого-педагогічних особливостей, свободи вибору та рефлексії. Раскрыта проблема индивидуализации педагогической практики как основы взаимодействия интеллектуального и эмоционального аспектов учебного процесса и средства повышения качества профессиональной подготовки будущих учителей истории. Выяснено, что эффективность процесса профессионального становления студентов-историков во время педагогической практики во многом зависит от систематической и целенаправленной работы по ее индивидуализации в соответствии с мониторингом учебных достижений, психолого-педагогическими особенностями, свободой выбора и рефлексией. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.266.69 + Т. р(4УКР)3
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж70936 Пошук видання у каталогах НБУВ
Повний текст Наукова періодика України
![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|