Удовіченко Г. М. Теоретичний аналіз визначення категорій компетенція та компетентність / Г. М. Удовіченко // Педагогіка вищ. та серед. шк. : зб. наук. пр.. - 2011. - Вип. 31. - С. 245-250. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.Проаналізовано різні підходи вчених до визначення компетентнісного підходу, категорій компетентності, компетенцій. Узагальнено підходи щодо визначення та теоретичного обгрунтування змісту понять «компетентність» та «компетенція» як актуальної педагогічної проблеми. Зроблено висновок, що компетентнісний підхід мусить поєднати освіту та вимоги сучасного життя, де утверджуються такі суспільно значущі цінності, як свобода вибору, творчий продукт, життєвий досвід. Проанализированы разные подходы ученых к определению компетентностного подхода, категорий компетентности, компетенций. Обобщены подходы к определению и теоретическому обоснованию содержания понятий «компетентность» и «компетенция» как актуальной педагогической проблемы. Сделан вывод, что компетентностный подход должен соединять образование и требования современной жизни, где утверждаются такие общественно значимые ценности, как свобода выбора, творческий продукт, жизненный опыт. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.203
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж70936 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|