Долгая Н. В. Різні підходи до трактування поняття «педагогічний професіоналізм» у наукових дослідженнях / Н. В. Долгая, Н. Ю. Дуднік // Педагогіка вищ. та серед. шк. : зб. наук. пр.. - 2011. - Вип. 31. - С. 250-256. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.Проаналізовано різноманітні підходи до трактування поняття «педагогічний професіоналізм». Обгрунтовано «ідеальну модель професії», визначено її синтезовані критерії. Акцентовано особливу увагу на полеміці щодо двох концепцій професіоналізму, названих концепціями «вузького» та «широкого» професіоналізму. Визначено принципові відмінності між цими двома концепціями. Доведено, що основна відмінність між ними - в різному баченні цілей педагогічної діяльності. Проанализированы разнообразные подходы к трактовке понятия «педагогический профессионализм». Обоснована «идеальная модель профессии», определены ее синтезированные критерии. Акцентировано особое внимание на полемике относительно двух концепций профессионализма, названных концепциями «узкого» и «широкого» профессионализма. Определены принципиальные различия между этими двумя концепциями. Доказано, что основные отличия между ними в разном видении целей педагогической деятельности. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311,0
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж70936 Пошук видання у каталогах НБУВ
Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|