Саунова Ю. О. Інтелект як психолого-педагогічна проблема: сутність поняття та змістовні характеристики / Ю. О. Саунова // Педагогіка вищ. та серед. шк. : зб. наук. пр.. - 2011. - Вип. 31. - С. 328-332. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.Розглянуто проблему інтелекту в психолого-педагогічному аспекті. Розкрито сутність поняття та його змістові характеристики. Встановлено роль інтелекту у формуванні особистості та значення для навчально-виховного процесу. Зроблено висновок, що освіта стимулює інтелектуальну активність особистості, адже в процесі здобуття освіти людина отримує не лише знання, а й вчиться шукати способи вирішення різноманітних завдань, застосовувати на практиці набуте. Рассмотрена проблема интеллекта в психолого-педагогическом аспекте. Раскрыта суть понятия и его содержательные характеристики. Установлена роль интеллекта в формировании личности и значение в учебно-воспитательном процессе. Сделан вывод, что образование стимулирует интеллектуальную активность личности, ведь в процессе получения образования человек получает не только знания, а и учится искать способы решения разнообразных задач, использовать на практике приобретенное. Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.513.1
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж70936 Пошук видання у каталогах НБУВ
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|