Герасимова О. І. Виховання рефлексивних умінь у майбутніх педагогів як психолого-педагогічна проблема / О. І. Герасимова // Педагогіка вищ. та серед. шк. : зб. наук. пр.. - 2011. - Вип. 31. - С. 343-348. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.Проаналізовано філософську, психологічну, педагогічну літературу з проблеми рефлексивних умінь. З’ясовано сутність понять «рефлексія» і «рефлексивні уміння». Охарактеризовано значення рефлексії та саморефлексії у контексті формування особистості, що надає змогу розуміти рефлексивні уміння як одні з компонентів навчальної діяльності, оволодіння якими надає можливість особистості майбутнього педагога творчо самореалізуватися за умов сучасного освітнього простору. Проанализирована философская, психологическая, педагогическая литература по проблемам рефлексивных умений. Установлена суть понятий «рефлексия» и «рефлексивные умения». Охарактеризовано значение рефлексии и саморефлексии в контексте формирования личности, что дает возможность понимать рефлексивные умения как одни из компонентов учебной деятельности, овладение которыми дает возможность личности будущего педагога творчески самореализоваться в условиях современного образовательного пространства. Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.610.2-353
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж70936 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|