Рідель Т. М. Модель формування оптимальної мотивації учіння студентів немовного ВНЗ у процесі вивчення іноземної мови / Т. М. Рідель // Педагогіка вищ. та серед. шк. : зб. наук. пр.. - 2011. - Вип. 31. - С. 348-354. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.Подано характеристику складових блоків моделі формування оптимальної мотивації учіння студентів немовного ВНЗ у процесі вивчення іноземної мови. Виокремлено структурні компоненти професійної мотивації. Визначено, що інтерес до іноземної мови є головним і найстійкішим мотивом. Наголошено на компоненті спілкування – діалогічному спілкуванні педагога і студентів засобами іноземної мови. Доведено, що критерієм оптимальності розробленої моделі є сформованість внутрішніх мотивів, безпосередньо пов’язаних із діяльністю з оволодіння іноземною мовою і процесом її перебігу. Дана характеристика составляющих блоков модели формирования оптимальной мотивации учения студентов неязыкового ВУЗ в процессе изучения иностранного языка. Выделены структурные компоненты профессиональной мотивации. Определено, что интерес к изучению иностранного языка является главным и самым стойким мотивом. Выделен такой компонент общения, как диалогическое общение педагогов и студентов средствами иностранного языка. Доказано, что критерием оптимальности разработанной модели является сформированность внутренних мотивов, непосредственно связанных с деятельностью по овладению иностранным языком. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.223.4 + Ш12-913-2
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж70936 Пошук видання у каталогах НБУВ
Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|