Тесленко В. В. Проблеми розвитку обдарованості в історії та теорії педагогіки / В. В. Тесленко // Шлях освіти. - 2012. - № 4. - С. 32-35. - укp.Проаналізовано палітру поглядів мислителів на феномен обдарованості дитини, що висловлювалися в різні епохи й у різних країнах від стародавніх часів до сьогодення. Наведено погляди Конфуція, Сократа, Платона, Аристотеля та інших філософів. Відзначено, що в обдарованих учнях тих часів влада вбачала гарантів національної могутності. Особливу увагу приділено розвитку цієї ідеї та практичному її втіленню у вітчизняному науковому й освітньому просторі. Подано сучасні наукові концепції обдарованості дитини, що розробляються в Україні. Розглянуто проблему обдарованості в роботах А. С. Макаренка та В. О. Сухомлинського, які повертали дітей до радості життя, творчості, осмислення своїх справ, до особистісного підходу в організації навчання. Звернено увагу на заснування у 2007 р. Інституту обдарованої дитини, основними завданнями якого є дослідження обдарованості особистості на різних вікових етапах, створення сприятливих умов і реалізація програм фізичного, психічного, соціального, духовного та інтелектуального розвитку обдарованих дітей. Акцентовано увагу на необхідності подальшої системної наукової роботи у цьому напрямі. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(0) + Ч421.220
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж15685 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|