РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000441816<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Гімаєва Ю. 
Соціометрична популярність й інтелект дівчаток та хлопчиків очима вчителя молодших класів / Ю. Гімаєва // Теорія і практика упр. соц. системами: філос., психологія, педагогіка, соціол.. - 2012. - № 4. - С. 23-31. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

З’ясовано питання сприйняття вчителем першокласників – дівчаток і хлопчиків – в аспекті їх розумового розвитку та популярності серед однолітків. Проаналізовано кореляційні зв’язки між соціометричним статусом, об’єктивними оцінками розвитку інтелекту дівчаток і хлопчиків та оцінками їх розумового розвитку, поведінкових, емоційних, вольових та інших проявів самими вчителями в I, II та III класах. Виокремлено фактори структури оцінок і зв’язку, що характеризують як дітей в цілому, так і окремо дівчат і хлопців. Показано зв’язки між соціометричною популярністю й об’єктивними оцінками інтелекту дівчаток й хлопчиків молодшого шкільного віку й тим, як їх сприймає і якими характеристиками оцінює вчитель у традиційній системі навчання.

Выяснен вопрос восприятия учителем первоклассников – девочек и мальчиков – в аспекте их умственного развития и популярности среди сверстников. Проанализированы корреляционные связи между социометрическим статусом, объективными оценками развития интеллекта девочек и мальчиков и оценками их умственного развития, поведенческих, эмоциональных, волевых и других проявлений самими учителями в I, II и III классах. Выделены факторы структуры оценок и связи, характеризующие как детей в целом, так и отдельно девочек и мальчиков. Показаны связи между социометрической популярностью и объективными оценками интеллекта девочек и мальчиков младшего школьного возраста и тем, как их воспринимает и какими характеристиками оценивает учитель в традиционной системе обучения.

To clarify the question of perception of teacher graders – boys and girls – in terms of their cognitive development and popularity among peers. Analyzed the correlation between psychometric status and objective assessments of intellectual development of girls and boys and an estimate of their cognitive development, behavioral, emotional, volitional, and other manifestations of teachers themselves in the 1st, 2nd and 3rd grades. The factors structure assessments and communication that characterize as children in general and separately for girls and boys. Shows the relationship between psychometric popularity and objective assessment of intelligence of girls and boys of primary school age, and how they are perceived and what characteristics the teacher assesses the traditional system of education.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю940.9 + Ю983.731 + Ю983.732

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23113 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського