Микитюк С. Ресурсний підхід у формуванні правосвідомості майбутніх учителів через зміст правознавчих дисциплін / С. Микитюк // Теорія і практика упр. соц. системами: філос., психологія, педагогіка, соціол.. - 2012. - № 4. - С. 54-61. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.Викладено окремі позиції щодо використання потенціалу змісту правознавчих дисциплін для формування правових знань, оцінок, установок, питання залучення студентів педагогічних навчальних закладів до правової просвіти населення у межах проектного вивчення правознавчих дисциплін. Вказано, що ресурсний підхід змінює стратегію педагогічного процесу, а саме - орієнтує на поширення активних форм і методів навчання. З’ясовано, що ресурсний підхід в системі підготовки майбутніх учителів передбачає розкриття питань про організацію професійної освіти, зорієнтованої на пошук і розвиток потенційних можливостей кожного студента – майбутнього вчителя. Раскрыто значение подхода в формировании правосознания будущих учителей. Изложены отдельные позиции по использованию потенциала содержания правоведческих дисциплин для формирования правовых знаний, оценок, установок, вопросы привлечения студентов педагогических учебных заведений к правовому просвещению населения в пределах проектного изучения правоведческих дисциплин. Указано, что ресурсный подход меняет стратегию педагогического процесса, а именно ориентирует на распространение активных форм и методов обучения. Выяснено, что ресурсный подход в системе подготовки будущих учителей предполагает раскрытие вопросов об организации профессионального образования, ориентированного на поиск и развитие потенциальных возможностей каждого студента - будущего учителя. Discloses the value of the approach in the formation of future teachers of justice. Line items presented on the use of building maintenance jurisprudential disciplines to provide a legal knowledge, assessment, facilities, and issues involving student teachers to the legal education of the population within the project study jurisprudential disciplines. Stated that the resource-based strategy shifts the educational process, namely focuses on the distribution of the active forms and methods. Found thatthe resource-based approach in the training of future teachers requires disclosure on the organization of vocational education-oriented search and development of the potential of each student - future teachers. Індекс рубрикатора НБУВ: Ю941.19 + Ч489.511.352.26 + Х0 р(4Укр)
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж23113 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|