РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000441819<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Микитюк С. 
Ресурсний підхід у формуванні правосвідомості майбутніх учителів через зміст правознавчих дисциплін / С. Микитюк // Теорія і практика упр. соц. системами: філос., психологія, педагогіка, соціол.. - 2012. - № 4. - С. 54-61. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Викладено окремі позиції щодо використання потенціалу змісту правознавчих дисциплін для формування правових знань, оцінок, установок, питання залучення студентів педагогічних навчальних закладів до правової просвіти населення у межах проектного вивчення правознавчих дисциплін. Вказано, що ресурсний підхід змінює стратегію педагогічного процесу, а саме - орієнтує на поширення активних форм і методів навчання. З’ясовано, що ресурсний підхід в системі підготовки майбутніх учителів передбачає розкриття питань про організацію професійної освіти, зорієнтованої на пошук і розвиток потенційних можливостей кожного студента – майбутнього вчителя.

Раскрыто значение подхода в формировании правосознания будущих учителей. Изложены отдельные позиции по использованию потенциала содержания правоведческих дисциплин для формирования правовых знаний, оценок, установок, вопросы привлечения студентов педагогических учебных заведений к правовому просвещению населения в пределах проектного изучения правоведческих дисциплин. Указано, что ресурсный подход меняет стратегию педагогического процесса, а именно ориентирует на распространение активных форм и методов обучения. Выяснено, что ресурсный подход в системе подготовки будущих учителей предполагает раскрытие вопросов об организации профессионального образования, ориентированного на поиск и развитие потенциальных возможностей каждого студента - будущего учителя.

Discloses the value of the approach in the formation of future teachers of justice. Line items presented on the use of building maintenance jurisprudential disciplines to provide a legal knowledge, assessment, facilities, and issues involving student teachers to the legal education of the population within the project study jurisprudential disciplines. Stated that the resource-based strategy shifts the educational process, namely focuses on the distribution of the active forms and methods. Found thatthe resource-based approach in the training of future teachers requires disclosure on the organization of vocational education-oriented search and development of the potential of each student - future teachers.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю941.19 + Ч489.511.352.26 + Х0 р(4Укр)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23113 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського