РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000441825<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Ворожбіт В. 
Організація взаємодії учителя і учнів для реалізації завдань духовно-морального виховання (історико-педагогічний аспект) / В. Ворожбіт // Теорія і практика упр. соц. системами: філос., психологія, педагогіка, соціол.. - 2012. - № 4. - С. 110-116. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Визначено вимоги до вчителів як організаторів духовно-морального виховання учнів загальних шкіл українських губерній у середині ХIХ – на початку ХХ ст.: загальноособистісні, професійні знання виховного потенціалу предмета навчання, авторитетність на основі добровільного підкорення дитячої волі, повага авторитетів національних і релігійних, загальна естетичність. Установлено, що в указаний історичний період пропонувалося формувати моральну взаємодію між учителями й учнями на основі погодження почуттів, особистої гідності, доброчинності. З’ясовано, що у досліджуваний період права і становище учителів загальноосвітніх закладів визначилися статусом державного службовця, моральність їхньої поведінки підлягала спеціальній цензурі.

Oпределены требования к учителям как организаторам духовно-нравственного воспитания учащихся общих школ украинских губерний в середине XIX – начале ХХ в.: общеличностные, профессиональные знания воспитательного потенциала предмета обучения, авторитетность на основе добровольного подчинения детской воли, уважение авторитетов национальных и религиозных, общая эстетичность. Установлено, что в указанный исторический период предлагалось формировать моральное взаимодействие между учителями и учениками на основе согласования чувств, личного достоинства, благотворительности. Выяснено, что в исследуемый период права и положение учителей общеобразовательных учреждений определились статусом государственного служащего, нравственность их поведения подлежала специальной цензуре.

The requirements for the teachers as organizers of spiritual and moral education of students of general schools Ukrainian provinces in the mid-XIX – early XX century: general personality, professional knowledge of the educational potential of the subject of training, based on the credibility of voluntary submission child will respect the authority of national and religious, the overall aesthetics . Found that a specified historical period is proposed to form a moral interaction between teachers and students, in a coherent sense, personal dignity and charity. Found that in the period under law and the status of teachers of educational institutions to determine the status of a civil servant, the moralities of their behavior are subject to special censorship.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю984.03 + Ч421.430

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23113 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського