Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000441874<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
Інноваційні напрямки розвитку маркетингу: теорія і практика : тези ІV Міжнар. наук.-практ. конф., 3 - 4 квіт. 2014 р., Луганськ / ред.: Т. С. Максимова, С. К. Рамазанов, В. А. Рач; Східноукр. нац. ун-т ім. В. Даля. - Луганськ : Вид-во СНУ ім. В. Даля, 2014. - 171 c. - укp. - рус. - нім.Досліджено інноваційні технології в системі маркетингових комунікацій. Розглянуто HR-брендинг як нову тенденцію в маркетингу. Проаналізовано сучасні тенденції моніторингу небезпек на потенційно-небезпечних об'єктах. Вивчено стратегії просування бренду на ринку модних товарів. Визначено роль Інтернету в системі маркетингової інформації. Приділено увагу інноваційним маркетинговим технологіям: емоційному маркетингу та екстрим-маркетингу. Охарактеризовано логістичну місію як головний критерій вибору стратегії підприємства. Здійснено аналіз ринку інновацій легкої промисловості. З'ясовано вплив інтелектуального потенціалу на стан роботи підприємства. Наведено сучасні тенденції та технології реклами. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-211.1-55 я431
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА779239 Пошук видання у каталогах НБУВ
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
|