Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000441875<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
Маркетинг ХХІ століття: проблеми та стратегії розвитку : тези ІV Всеукр. наук.-практ. конф. студентів та молодих вчених, 24 - 25 квіт. 2014 р., Луганськ / ред.: Т. С. Максимова, С. К. Рамазанов, В. А. Рач; Східноукр. нац. ун-т ім. В. Даля. - Луганськ : СНУ ім. В. Даля, 2014. - 171 c. - укp. - рус.Розглянуто нейромаркетинг як спосіб впливу на споживача. Визначено переваги та недоліки Інтернет-маркетингу. Проаналізовано виставково-ярмаркову діяльність в Україні. Досліджено різновиди прихованої реклами. З'ясовано тенденції розвитку маркетингу в соціальних мережах. Обгрунтовано сутність використання програм лояльності як сучасних технологій та висвітлено перспективи їх впровадження на українському ринку. Приділено увагу особливостям використання партизанського маркетингу. Охарактеризовано управління інвестиційною діяльністю підприємства в аспекті застосування комплексу маркетингових заходів. Вивчено актуальність брендингу території та описано механізм його розробки. Наведено ефективні прийоми маркетингу екологічних інновацій. Розкрито причини виникнення та розвитку тіньової економіки. Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322 я431 + У9(4УКР)211.1 я431
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА779238 Пошук видання у каталогах НБУВ
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
|