РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000441946<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Педагогічна теорія і практика в контексті інтеграційних проектів : матеріали міжнар. наук.-практ. конф., 25 - 26 квіт. 2014 р., Тернопіль / ред.: А. Вихрущ, О. Локшина, Й. Шемпрух; Терноп. нац. екон. ун-т, Вища школа економіки та інновацій, Ін-т педагогіки, НПН України. - Тернопіль : ТНЕУ, 2014. - 324 c. - укp. - пол.

Досліджено розвиток релігійної освіти в початковій школі країн ЄС. Наведено урядові стратегії сполученого Королівства Великої Британії та Північної Ірландії із формування здорового способу життя школярів. Висвітлено особливості національного курикулуму Фінляндії в забезпеченні якості загальної середньої освіти. Проведено оцінювання ефективності роботи школи як складова забезпечення якості загальної середньої освіти в Німеччині. Запропоновано шляхи вдосконалення змісту педагогічної освіти у ВНЗ України XIX ст. Розглянуто компаративізм як світоглядну складову формування мислення майбутніх вчителів початкової школи в процесі історико-педагогічної підготовки. Розкрито роль теоретиків позашкільної сільсько-господарської освіти в підвищенні господарської культури дітей та юнацтва в Західній Україні (початок XX ст.).


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 я431

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА779390 Пошук видання у каталогах НБУВ 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського