Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000441946<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
Педагогічна теорія і практика в контексті інтеграційних проектів : матеріали міжнар. наук.-практ. конф., 25 - 26 квіт. 2014 р., Тернопіль / ред.: А. Вихрущ, О. Локшина, Й. Шемпрух; Терноп. нац. екон. ун-т, Вища школа економіки та інновацій, Ін-т педагогіки, НПН України. - Тернопіль : ТНЕУ, 2014. - 324 c. - укp. - пол.Досліджено розвиток релігійної освіти в початковій школі країн ЄС. Наведено урядові стратегії сполученого Королівства Великої Британії та Північної Ірландії із формування здорового способу життя школярів. Висвітлено особливості національного курикулуму Фінляндії в забезпеченні якості загальної середньої освіти. Проведено оцінювання ефективності роботи школи як складова забезпечення якості загальної середньої освіти в Німеччині. Запропоновано шляхи вдосконалення змісту педагогічної освіти у ВНЗ України XIX ст. Розглянуто компаративізм як світоглядну складову формування мислення майбутніх вчителів початкової школи в процесі історико-педагогічної підготовки. Розкрито роль теоретиків позашкільної сільсько-господарської освіти в підвищенні господарської культури дітей та юнацтва в Західній Україні (початок XX ст.). Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 я431
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА779390 Пошук видання у каталогах НБУВ
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
|