Башун О. Маркетинговий підхід до комплектування фондів бібліотек / О. Башун // Бібл. вісн.. - 1999. - № 3. - С. 29-30. - укp.Обгрунтована необхідність організації державної або альтернативної системи книгорозповсюдження й книгопостачання бібліотек, яка передбачає застосування таких елементів комерційного маркетингу, як товар, послуга; маркетингові дослідження, вивчення книжкового ринку, ціновий маркетинг, надання платних послуг бібліотекою тощо. Описуються заходи, які робляться з цією метою Донецькою обласною науковою бібліотекою (ДОУНБ), зокрема, накопичення регіональної інформації про друковані видання шляхом створення автоматизованого центру "Книжковий ринок Донбасу" з можливістю його використання бібліотеками, установами й приватними особами. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч736.1к94
Шифр НБУВ: Ж14595 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|