Олтаржевський Д. Корпоративні медіа та сучасне інформаційне суспільство / Д. Олтаржевський // Бібл. вісн.. - 2010. - № 3. - С. 51-57. - Бібліогр.: 17 назв. - укp.Показано місце та роль корпоративних медіа (КМ) у новітньому інформаційному соціуму. Описано специфічну медійну систему, яка функціонує паралельно з традиційними ЗМІ. Досліджено соціокомунікативні можливості фірмової преси, показано її участь у нематеріальному стимулюванні економіки, процесах гармонізації відносин між бізнесом і суспільством. Визначено функцію структурування інформаційного простору КМ. Розкрито особливу природу внутрішньофірмових медіа, які справляють істотний вплив на економічну культуру, створюють корпоративні стандарти, моделі взаємодії організацій з громадськістю. Показаны место и роль корпоративных медиа (КМ) в новейшем информационном социуме. Описана специфическая медийная система, которая функционирует параллельно с традиционными СМИ. Исследованы коммуникативные возможности фирменной прессы, показано ее участие в нематериальном стимулировании экономики, процессах гармонизации отношений между бизнесом и обществом. Определена функция структурирования информационного пространства КМ. Раскрыта особая природа внутрифирменных медиа, которые оказывают существенное влияние на экономическую культуру, создают корпоративные стандарты, модели взаимодействия организаций с общественностью. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч62 в05
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж14595 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|