РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000445371<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Brown G. R. 
Components of a Quality School Library Program: What do They Look Like? How Do We Assess Where We Are? / G. R. Brown // Библиотеки и ассоциации в меняющемся мире: новые технологии и новые формы сотрудничества : 10-я юбил. междунар. конф. "Крым 2003". - 2003. - 2. - С. 842-848. - англ.

Розглянуто питання, пов'язані зі зміною сприйняття ролі і програми сучасного шкільного бібліотечно-інформаційного обслуговування (ШБІО). Визначено основні напрями діяльності шкільних бібліотек у всьому світі в минулому десятилітті. Проаналізовано мету та функції ШБІО. Обговорено роль учнів, учителів та вчителів-бібліотекарів як рушійних сил бібліотечних програм. Представлено модель, яка дозволяє аналізувати наступні елементи: спільне планування і навчання, інформаційну грамотність, навички самостійної роботи, ресурси і навчання, вивчення літературної та культурної спадщини, інформаційно-довідкове обслуговування, співробітництво між організаціями, підготовку і редагування матеріалів, навички роботи із засобами масової інформації та електронними технологіями, організаційно-адміністративні функції, науково-дослідну діяльність, навички керівництва. Запропоновано моделі кожного з названих елементів, методи оцінки ефективності програми ШБІО як невід'ємної частини шкільного виховання.

Рассмотрены вопросы, связанные с изменением восприятия роли и программы современного школьного библиотечно-информационного обслуживания (ШБИО). Поданы основные направления деятельности школьных библиотек во всем мире в прошедшем десятилетии. Проанализировано цели и функции ШБИО. Обсуждена роль учащихся, учителей и учителей-библиотекарей как движущих сил библиотечных программ. Представлена модель, позволяющая анализировать следующие элементы: совместное планирование и обучение, информационная грамотность, навыки самостоятельной работы, ресурсы и обучение, изучение литературного и культурного наследия, информационно-справочное обслуживание, сотрудничество между организациями, подготовка и редактирование материалов, навыки работы со средствами массовой информации и электронными технологиями, организационно-административные функции, научно-исследовательская деятельность, навыки руководства. Рассмотрены модели каждого из названных элементов. Для каждого из элементов предложены методы оценки эффективности программы ШБИО как неотъемлемой части школьного воспитания.

This presentation will address the issues of change in perception of the role and program of modern school library and information services (SLIS). A brief review of the various aspects of school librarianship over the past decade will be addressed from the global perspective. The purpose and function of the modern SLIS will be examined. The role of the student, teacher, and teacher-librarian will be central to the discussion for each of these dynamics of a program. A model will be shared that will provide opportunity to examine each of the following components: Cooperative Planning and Teaching, Information Literacy, Independent Learning Skills, Resource-Based Learning, Literary and Cultural Appreciation, Information / Reference Services, Inter-Agency Collaboration, Materials Production and Editing, Media & Electronic Technology Skills, Organization & Administrative Functions, Research Activities, Communication/Interaction Skills, and Leadership Skills. Samples of the kinds of activities that fallinto each component will be discussed. Methods of assessing the success of the SLIS program as an integral part of the school will be considered for each component. Sample material will be shared where appropriate; discussion will be Encouraged.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч739.8

Рубрики:

Шифр НБУВ: В347002/2 Пошук видання у каталогах НБУВ 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського