Naujokaitis D. M. Children's Project-Based Learning on the Internet: Telecommunications, Teamwork and the Transformation of Teaching / D. M. Naujokaitis // Библиотеки и ассоциации в меняющемся мире: новые технологии и новые формы сотрудничества : 9-я Междунар. конф. "Крым 2002". - 2002. - 2. - С. 835-840. - англ.Представлено нову модель навчальної програми для обдарованих дітей, яка одержала премію Прем'єр-міністра Канади і Генерал-губернатора Оттави. Програма базується на активному використанні телекомунікацій та інформаційних технологій у ході класних занять, колективній участі учнів у міждисциплінарних проектах, трансформації форм і результатів навчання внаслідок створення спільними зусиллями власного Web-сайту учнів. Розглянуто методи, використані автором, і шляхи їх реалізації. Використання Інтернету вчителями і бібліотекарями як посередниками у навчальній та видавничій діяльності учнів сприяло більш активному залученню школярів до творчої роботи, а також спілкуванню та обміну ідеями між дорослими та дітьми в спільній навчальній роботі. Автором была разработана и реализована новая модель учебной программы для одаренных детей, получившая премию Премьер-министра Канады и Генерал-губернатора Оттавы. Программа основана на активном использовании телекоммуникаций и информационных технологий в ходе классных занятий, коллективном участии учащихся в междисциплинарных проектах, трансформации форм и результатов обучения в результате создания совместными усилиями собственного Web-сайта учащихся. В докладе рассмотрены методы, использованные автором, и пути их реализации. Использование Интернета учителями и библиотекарями как посредниками в учебной и издательской деятельности учащихся также способствовало более активному привлечению учеников к творческой работе, а также общению и обмену идеями между взрослыми и детьми в совместной учебной работе. The author has developed and implemented an award-winning new model of children's education, based upon the extensive classroom use of telecommunications and information technology, student teamwork in interdisciplinary projects of discovery, and a transformation of the teaching process and learning outcomes through a focus on collaborative website creation. The paper explores her methods and their implications. Use of the Internet by teachers and librarians as a student learning and publishing medium encourages student participation, creative resource building and above all communication and the sharing of ideas between adults and children in a mutual educational effort. A new paradigm of education is the result. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.253 + Ч739.4(7Кан)84
Рубрики:
Шифр НБУВ: В347001/2 Пошук видання у каталогах НБУВ
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|