РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000446067<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Суслова И. М. 
Библиотека в системе некоммерческого маркетинга / И. М. Суслова // Библиотеки и информационные ресурсы в современном мире науки, культуры, образования и бизнеса : 11-я Междунар. конф. "Крым 2004". - 2004. - С. 1 электрон. опт. диск (CD-ROM). - рус.

Розкрито систему некомерційного маркетингу стосовно управління та організації бібліотечної діяльності. Зазначено, що некомерційний маркетинг у бібліотеці сприяє досягненню соціального ефекту, формуванню ціннісних орієнтирів особистості, а також максимально можливому за даних умов задоволенню суспільно важливих потреб.

Раскрыта система некоммерческого маркетинга в применении к управлению и организации библиотечной деятельности. Отмечено, что некоммерческий маркетинг в библиотеке способствует достижению социального эффекта, формированию ценностных ориентиров личности, а также максимально возможному при данных условиях удовлетворению общественно значимых потребностей.

A system of non-commercial marketing is presented as applied to the management and organisation of library activities. A non-commercial marketing in a library contributes to the achievement of a social effect, creation of a value benchmark for a person and the maximal possible satisfaction of socially significant demand.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч734(0)707

Рубрики:

  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського