РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000450032<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Галюк В. М. 
Значення принципів Болонського процесу у підвищенні якості навчання на кафедрі внутрішньої медицини / В. М. Галюк, Н. М. Галюк, М. І. Яворський // Буков. мед. вісн.. - 2012. - 16, № 3. - С. 159-161. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Узагальнено актуальні питання викладання внутрішньої медицини у ВНЗ на сучасному етапі. Наведені засоби підвищують якісну успішність студентів, оскільки вона є провідною вимогою навчального процесу. Впровадження до педагогічного процесу принципів Болонської системи показало, що якісне навчання грунтується на: об'єктивному оцінюванні на кожному практичному занятті вихідного та прикінцевого рівня знань студентів, поетапному проведенні підсумкового модуля, прозорості оцінювання, заздалегідь підготовленого до участі в практичному занятті, та підсумковому модулі тематичного хворого.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р11(4УКР) р3-3 + Р41 р3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15712 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського