Галюк В. М. Значення принципів Болонського процесу у підвищенні якості навчання на кафедрі внутрішньої медицини / В. М. Галюк, Н. М. Галюк, М. І. Яворський // Буков. мед. вісн.. - 2012. - 16, № 3. - С. 159-161. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.Узагальнено актуальні питання викладання внутрішньої медицини у ВНЗ на сучасному етапі. Наведені засоби підвищують якісну успішність студентів, оскільки вона є провідною вимогою навчального процесу. Впровадження до педагогічного процесу принципів Болонської системи показало, що якісне навчання грунтується на: об'єктивному оцінюванні на кожному практичному занятті вихідного та прикінцевого рівня знань студентів, поетапному проведенні підсумкового модуля, прозорості оцінювання, заздалегідь підготовленого до участі в практичному занятті, та підсумковому модулі тематичного хворого. Індекс рубрикатора НБУВ: Р11(4УКР) р3-3 + Р41 р3
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж15712 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|