Краснов В. В. Контентна колаборація як перспектива забезпечення якості освіти / В. В. Краснов // Мед. інф-ка та інженерія. - 2013. - № 3. - С. 19-23. - Бібліогр.: 15 назв. - укp.
Підкреслено проблему різкого зростання обсягів інформації в усіх галузях знань. Показано, що особливу незахищеність перед "лавиною" слабоструктурованих знань одержують учасники освітнього процесу. Виділено проблему низького співробітництва фахівців предметної області під час створення єдиної тематичної бази. Зроблено висновок про необхідність розвитку контентної міжінституційної колаборації фахівців з медичних предметних областей на основі методологій формалізації і структурування контенту, а також використання стандартів трансформації та передачі знань.
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"